dissabte, 17 de gener del 2009

Ja tenim tripartit!!! i IPC

Aquesta setmana s’ha confirmat el tripartit a Sant Pere de Ribes, era només una qüestió de temps, la nova regidora de Cultura i Esports té la cara de dir que la decisió està pressa des de principis de desembre però que no l’han fet oficial abans per que hi havia les festes pel mig, carai, quines festes més llargues que tenen a ERC, no serà per que no es relacionés amb l’aprovació del teatre de les Roquetes? O la pujada de taxes? O l’aprovació del pressupost? Podem considerar que aquesta es la primera mentida de la nova regidora? Que cadascú doni la seva resposta, estic segura que la meva ja la sabeu.

La “rumorologia” del poble diu que hi ha més càrrecs per ERC pactats, la Bàrbara haurà de protesta, per que per ERC si i per IC-V no, al cap i a la fi tenen el mateix pes al Govern, 1 regidora cada una o sigui elles mateixes, deu ser la manera que té el PSC-PSOE de solucionar la crisis, creem dos càrrecs de confiança més allà on sigui, Diputació, Generalitat o qualsevol altre ajuntament que controlem.

Abans de festes vaig coincidir amb el ja ex-regidor d’esports de Ribes i li vaig dir: “M’han comentat que deixaràs la regidoria”, la seva resposta: “No et creguis tot el que et diuen”. Demostrat, es més fiable la meva font que en Joan Anton, ostres rima i tot. Us haig de dir que prefereixo que m’hagi mentit a que l’Alcalde hagi negociat les seves responsabilitats sense dir-li res, voleu dir que em dirà la veritat si li pregunto?

Aquesta setmana també s’ha fet públic l’IPC del 2008, 1,4%, com la majoria de convenis tenen clàusula de revisió salarial vinculada a l’IPC, això vol dir que un “mileurista”, tindrà una pujada de 14€, que molt probablement no li arribarà ni per cobrir la pujada de taxes e impostos aprovades pel tripartit de Sant Pere de Ribes que va ser d’un 4% i si li arriba o té un sou més elevat, feina tindrà per compensar la pujada dels serveis bàsics, llum, aigua i electricitat, en algun cas del 6%, tot això dintre de la crisis global que estem patint, per tant només em queda per dir una cosa:

VISCA EL TRIPARTIT!!!