divendres, 30 de gener del 2009

Fins diumenge Joan Anton

En l’últim Ple vam tenir la renúncia del fins llavors regidor d’educació i esports de Ribes, en Joan Anton.

Haig de dir-vos que a en Joan Anton jo el vaig conèixer ja fa, si no recordo malament, sis anys, tots dos vam ser membres d’una mesa electoral en representació dels nostres partits i posteriorment hem coincidit en les diferents cites electorals.

En aquests dies que es fan tan llargs, et dona temps per poder tenir una xerrada sobre moltes coses, que en el seu cas sempre era una xerrada interessant, compartíem la idea que tenim cada un, respecte a com ha de ser la política local i que cal esperar d’un polític local i no sempre coincidíem, evidentment.

Però quan una persona exposa un posicionament per convicció personal, té molts arguments per defensar-ho, és per això que el considero d’aquesta estirp de persones que dediquen part, molta part, del seu temps a perseguir un ideal, no es mouen per “seguidisme” a un líder o cap de llista, la seva motivació es més forta, només espero que no sigui aquest el motiu que l’hagi portat a renunciar.

En acabar el Ple no em vaig dirigir a ell per desitjar-li que a partir d’ara li vagi molt bé, ni fer una lloança del seu tarannà, només un simple, “ens veiem diumenge” i ho vaig fer per que espero tornar-lo a trobar diumenge al camp de futbol, patint amb el nostre C.D. Ribes, com qualsevol altre diumenge i que puguem tenir un altre bona xerrada en les properes eleccions.

Per tant, tal i com ja et vaig dir Joan Anton, ens veiem diumenge.

Ah!! Per cert, espero que segueixis llegint el blog.